Lite lyx

Jag har precis varit hos frissan. Gissa om det kändes lyxigt? :). Har inte klippt mig sedan början av sommaren, så det var verkligen dags. Lade även i en toning för att få lite färg på slingorna som hade blivit så fula, nu är färgen mer jämn och håret har fått lite glans. Det blev med andra ord inga vilda utsvävningar den här gången.

Elton då? Vi hade förberett genom att testa att ge honom lite ersättning vid två tillfällen tidigare i veckan, bara för att se om han godtog det. När jag testade första gången fattade han inte riktigt vad det handlade om först, men sen åt han allt som fanns i flaskan. Ett par dagar senare försökte J, men då ville han inte alls ha. Vi tänkte att det nog var en tillfällighet, att han inte var tillräckligt hungrig eller något. Men han ville inte ha när J matade honom den här gången heller. Han hade i stort sett gråtit sig igenom dom två timmarna jag var borta. Stackars J :P. När jag kom hem hade han i alla fall precis somnat, och sover fortfarande. Spänner rejält i brösten kan jag säga, får nästan lust att väcka honom... Nu vaknade han bara för det :)

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så skönt att fixa håret lite :) Får man inte se bild? :) Hihi bra att han vaknade nu då ;) Kram

2011-12-17 @ 17:38:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: åsa f

Ja ja pappa vet nog hur han själv var...;) Inte dags för oboy än va????

2011-12-17 @ 19:29:42
Postat av: Fia- mamma till Edison

Underbart att bli ompysslad lite! :) men jobbigt att han hade skrikit så :S

2011-12-17 @ 23:09:23
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0