På uppgång

Jag kände mig så energilös när jag började den här dagen, märktes säkert i förra inlägget. Kände verkligen inte för att göra någonting annat än att ligga på soffan hela dagen. Sen ringde min vän Anni och frågade om vi skulle ses. Jag bestämde mig för att nappa på det direkt. Hon har ett lånebarn över helgen, tvååriga Douglas. Kände mig piggare så fort jag fick en anledning att komma ur pyjamasen och sminka mig lite. Nu är jag bara lite seg i huvudet, men på bra humör. Älsklingen ringde dessutom och sa att han kände sig väldigt pigg idag, och det lät lovande. Han har varit lite småförkyld och känt sig hängig hela veckan.

Det blir en bra dag det här!

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

Skönt att få komma ut och hitta på något.

Man fastnar ju lätt i soffan och tutten i vädret haha



hoppas ni får en bra lördag

2011-12-10 @ 14:52:03
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fin bild på dig!! :)

2011-12-11 @ 18:08:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0