Packning pågår

Det är lite omständligare att packa för två. Förut slängde jag bara ner något i sista sekunden, nu tänker jag till lite mer. Både för att inte behöva släpa onödiga grejer eller för att slippa sakna något. Det sistnämnda är det dock ingen fara med den här gången, J kommer ju efter med bilen på torsdag.

Jag fick höra från många att det var friskt vågat att ta tåget själv med Elton sist. Lite pirrigt var det ju, även om det gick bra. Den gången var det direkttåg, så jag slapp byta. Den här gången var jag lite sent ute med tanke på att det är julvecka, så jag fick ingen plats på något av direkttågen. Det blir byte i Borlänge. Jag får ta mig ett snack med konduktören och förklara att jag kommer att behöva hjälp, eller haffa någon medresenär. Det är i alla fall enkelt att byta i Borlänge, det andra tåget står alltid på andra sidan plattformen.

Elton har gjort en video till alla sina fans..


Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Vilken sötnos :-)

2011-12-19 @ 21:49:56
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

han är ju bara för söt =) Hoppas att det går bra med tågbyte och allt och att ni får en jättemysig jul tillsammans! Kramar <3

2011-12-20 @ 09:50:13
URL: http://www.myheavenlylife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0