Snö?

Började dagen med att gå in på facebook, det händer typ en gång varannan vecka. Får jag något mail eller så brukar jag svara i mobilen, i bästa fall. Här om veckan hittade jag ett 4 månader gammalt meddelande som jag lyckats missa. Det blir ju så pinsamt att det är lika bra att strunta i att svara.

Idag gick jag in i alla fall, mest i syfte att ta bort en gammal kollega som bombarderat mig med farmville-förfrågningar den senaste veckan. Skönt att äntligen få det gjort, jag stör mig verkligen på sånt. Och på kedjebrev. Speciellt dom via sms där det står saker i stil med "Du är en fantastisk person, bla bla bla.. skicka detta vidare så får du lycka för resten av livet". Först blir man glad, sen besviken när man inser att det inte var personligt . Jag skulle aldrig skicka det vidare, då riskerar jag hellre att få olycka över mig.
Det jag ville komma till var i alla fall att jag fick se i en statusuppdatering att det tydligen snöat.. när då? Jag har lyckats missa det trots att jag varit uppe halva natten. Hur som helst är det väldigt välkommet, även om jag bara har lyckats skymta några sparsamma snörester från mitt fönster nu under förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Mm samma här! Jag vill ha er snå! Så mysigt ju! Kram

2011-12-06 @ 12:20:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Ja har man missat att det snöar ute så missar man det inte när man loggar in på facebook hihi

2011-12-06 @ 12:47:00
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Åsa H

Hmm, jag känner mig träffad där, skickade ju vidare ett sådant sms till dig nyligen, Men som försvar vill jag säga att jag oftast inte skickar vidare, men just detta var så fint så jag ville skicka det vidare till dem jag tyckte det stämde in på.

2011-12-06 @ 18:32:36
URL: http://asahall73.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0