Vad gör man en torsdagskväll?





Knasar med familjen såklart. J har dock hunnit med middag på stan med Kim också. Jag och Eltis nöjde oss med lite lasagne från frysen, fast han fick det via mig då.

Jag är så trött så jag vet knappt var jag heter, Eltis ville vara vaken hela natten inatt. Sen har han, tro det eller ej, sovit hela dagen. Precis hela dagen. Annars brukar han ju kunna vara uppe hela natten utan att ta igen det. Lyckligtvis verkar han faktiskt ganska trött nu med, så vi kanske vågar hoppas på att han sover lite inatt. J är ledig imorgon och kan i alla fall ta morgonpasset om jag blir tvungen att sitta uppe!

Jag tror vi säger så för idag. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0