Hej!

Mina få, men trogna läsare :)

Jag prioriterar bort bloggen just nu. Det är lite tråkigt eftersom jag har ovanligt mycket att skriva om, men oj så upptagen jag är. Är det inte typsikt? När man har mycket att skriva om så hinner man inte. Och jag är ju lite av en "allt eller inget" människa. Jag skulle ju kunna skriva några rader och bara statusuppdatera, men det känns så tråkigt. Nu när renoveringen drar igång ska jag i alla fall försöka göra det, kan ju vara lite kul att följa :).

Den här veckan har vi försökt förbereda så mycket som möjligt. Det största problemet är bristen på utrymme. Köket var ju helt smäckfullt efter att det nya kom. Men idag har J varit hemma och försökt organisera lite, ställt in en del i sovrummet bland annat. Vi har ju inte mycket golvyta så vi får försöka utnyttja det lilla vi har så gott det går. Vi har vi i alla fall kontroll över situationen tills pappa kommer imorgon. Underbara, snälla, bästa pappis. Tänk vad man måste älska sin dotter och svärson för att ta ledigt, och komma och slita med en köksrenovering! :).

Men hörni.. det är en viktig grej kvar. VI HAR FORTFARANDE INTE BESTÄMT KAKEL =&/&%¤#"¤. Vi har ett back-up alternativ i värsta fall. Men det känns inte helt 100. Det vi är överens om och vill hitta är ett snyggt grått, eller något annat snyggt som vi inte tänkt på. Är det någon som råkat spana in ett fint kakel? ALLA FÖRSLAG ÄR VÄLKOMNA!! Jag ska leta nu, vi har bestämt oss för att bestämma idag.

Kommentarer
Postat av: åsa f

Ja underbara snälla Ricki, lycka till med kaklet.

2011-02-18 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0