Alternativ

Jag vet inte vem som tycker det är tråkigast att leta kakel, jag eller J. Men vi stålsatte oss och gick till hela tre butiker, den sista vart en favorit. Konradssons heter den och det blir nog där vi köper. Vi har hittat några favoriter, i alla prisklasser. Den vi gillar bäst kostar såklart 3500 kr/m2 ;). Ska kolla på nätet också om vi hittar något liknande, annars får det bli något av dom andra alternativen.

Vad tycker ni? Vi ska ha vita luckor, svart/gråmelerad bänkskiva, svart spis, svart fläktkåpa, rostfri diskmaskin, rostfri kyl/frys och rostfria handtag.

Jag tar med dom alternativen vi båda gillar, och dom jag gillar. Det är faktiskt min blogg..

1. Båda gillar


2. Båda gillar


3. Jag gillar, J tycker det är ok.


4. Jag gillar


5. Båda tycker Ok


6. Jag gillar


7. Jag gillar


Kommentarer
Postat av: Åsa H

Alla är fina, men jag röstar på nr 1! :)

2011-01-29 @ 20:22:38
Postat av: Malin

Va kul! Men ooh så svårt att välja. Jag tycker alla alt är fina men gillar mest nr 2 nr 4 och nr 7.

Lycka till med valet!

2011-01-29 @ 21:30:22
Postat av: Mamma

Som sagt, alla är fina. Gillar bäst 4,5 och 2, där 4 är favoriten. Svart är fint men minsta lilla fläck syns.Lycka till med valet.

2011-01-30 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0