Bra, helt enkelt!

Det blir inte så mycket bloggande för mig när det är kvällsvecka. Jag gör ännu mindre saker än i vanliga fall, det är mest jobba och sova känns det som. Igår hade både jag och J sovmorgon och vi såg fram emot en mysig frukost framför tvn och bara slappa. J gick ner för att handla lite saker, och efter bara några minuter ringde han och berättade att dom skulle stänga av strömmen vid 09.00, en granne hade sagt det. Klockan var då 08.58. Jag blev helt vild och stängde mig på kaffebryggaren "JAG KAN HINNA", och jag hann faktiskt. I själva verket stängde dom aldrig av strömme, vet inte vad det var frågan om.

Annars är det mycket planerande nu, vilket är kul. Våren brukar kännas lite som en knegar-årstid, det händer inte så mycket och man längtar mest till sommaren. Men nu har vi så mycket kul att se fram emot, så det känns inte det mista tufft, bara kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0