Ett nytt år

3:e januari redan, har inte hunnit med riktigt. Fast det brukar alltid vara lite svårt att vänja sig vid ett nytt år. Min kollega S har skrivit 2010-01-03 hela dagen, och det har i alla fall inte jag ;).

För övrigt känns det mycket bättre på jobbet. Även om förra veckans rivstart var sjukt jobbig så var den även väldigt lärorik. S berättade att han var lite nervös för att komma tillbaka från semestern eftersom jag ringde en gång i början av förra veckan och lät "lite stressad"= (hysterisk;). Han trodde väl att han skulle bli tvungen att storröja när han kom imorse. Men jag hade faktiskt kontroll över allt innan jag gick i fredags!

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. J är fortfarande sjuk, och jag har jobbat hårt med att peppa mig själv inför det nya året. Måste säga att jag gjort ett riktigt bra jobb, eller så är det D-vitamintillskotten som börjar kicka in på riktigt. Doktorn sa att det skulle börja gå upp till en normal nivå i mitten av Januari. Men jag har ju varit glad bara av att stå på benen.

Det blev ett ovanligt splittrat inlägg för att ha kommit från mig. Men jag kände att det behövdes en update :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0