Fredagsmys

Idag var det min tur att stå för kvällsmyset. Gick och fixade ostbricka som mumsade i oss framför tvn när Jörgen kom hem från jobbet vid 21. Jag hällde till och med upp ett glas vitt, men flaskan har stått öppen ett tag i skafferiet så det var inte alls gott. Det fick åka ner i slasken istället. Det var smaskigt och lyxigt i alla fall!

Nu har vi börjat kika på liftarens guide till galaxen som går på femman. Jag trodde jag sett den innan men jag har nog inte det, inte hela i alla fall. Får se om vi orkar se klart den här gången. J jobbar imorgon och jag har faktiskt klipptid kl 09.30. Det blir nog sängen snart :)

Jag älskar min söta (fathållare?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0