Omröstning

Tack för smakråden som hittills kommit in :). Det är lite delade meningar, men 2:an och 4:an leder för tillfället.

Sedan vi började planera vårt kök har jag haft en av grannarnas i åtanke. Deras kök ser exakt ut som vårt, fast renoverat då. Dom sålde i samma veva som vi flyttade in, så jag såg till att spara bilderna eftersom jag visste att vi skulle renovera.

Från början tänkte vi ju helrenovera, men när jag såg att deras blev så bra med halvrenovering tyckte jag att det var ett bättre alternativ. Överskåpen är gigantiska och den förvaringen är guld värd, sen blir det ju både billigare och smidigare att genomföra. Dom tog bort ett av överskåpen och satte hyllor istället, det tänker inte vi göra. Sen har vi även valt släta vita luckor nedtill istället för med ram, så det ser mer ut som överskåpen.






Det här är ugnen vi ska ha. Den blir inbyggd i ett skåp. Vi tänker att den bevarar lite av den gamla känslan som finns i köket nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0