Resumé

Nu har jag inlett helgen med en mysdag tillsammans med J, som också är ledig idag. Vi har försökt göra så lite som möjligt, J jobbar hela helgen så vi ville passa på att ta det lugnt. Lite ärenden har vi dock uträttat. J var till optikern och fick nya linser på förmiddagen, jag passade då på att ta tillfället i akt och köra lite Zumba. Gick igenom alla stegen i introduktionen igen, och det gick faktiskt klart bättre den här gången.

Sen tog vi en promenad till Solna så J fick beställa ett nytt pass. Hans går snart slut, och det kommer att komma till användning inom en snar framtid :). När vi kom hem gick jag med på att se en Zombiefilm. Zombieland med Jesse Eisenberg i huvudrollen, rätt bra måste jag säga. Det skulle vara en komedi, men en scen var så sorglig att tårarna forsade.

Nu sitter vi mest och jäser efter en jättegod middag. Kommer ett inlägg om den snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0