Bakfulla utan fylla

Både jag och J känner oss bakfulla idag, trots att ingen av oss drack en droppe igår. Vi är tröttare än på väldigt länge och det gör ont i kroppen, orättvist. Hoppas verkligen att vi inte håller på att bli sjuka. Vi hade ju tänkt få massor gjort idag, istället hamnade vi på soffan framför en film och med en chipspåse i knät. Rätt mysigt ändå måste jag erkänna. Det var evigheter sedan det hände sist :)

Nu håller Jörgen på att göra ett halvhjärtat försök till att snygga till här hemma. Jag har gett upp, kommer helt enkelt inte orka göra något idag. Har börjat plocka ut lite bilder från igår. Så om jag piggnar till ska jag fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0