Besök

Jag fick spontanbesök av bästa M som kom förbi efter att hon slutat jobbet. Vi möttes upp nere vid tunnelbanan och gick och köpte lite thaimat. Hur trevligt som helst! Jag som trodde att jag skulle sitta här själv hela kvällen. Nu fick jag snacka bort några timmar istället, tiden bara flög iväg.

Måste bli bättre på att hålla kontakten med alla mina vänner. Jag är ändå en ganska social person, men det måste underhållas för att jag inte ska bli en enstöring. Har det så bra här med J att jag glömmer bort hur trevligt det är att träffa andra människor (bortsett från familjen då). Nu när jag är sjukskriven kan jag nästan känna mig lite ringrostig bara av att föra ett normalt samtal, lite segstartad på något vis, haha. Men det är nog bara jag själv som tänker på det ;). Jag mår nog bäst av att gå till en arbetsplats varje dag och ha rutinerna kring det.

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Vad gulligt :) Visst är det svårt att förstå fortfarande att man snart ska få en liten bebis? :)



2011-07-19 @ 21:46:56
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0