En bra dag,

men någon barnvagn blev det inte idag heller. Varken jag eller J var upplagda för ett sådant stort projekt. Nu har vi ju visserligen bestämt vilken vi ska ha, men "personalen på Babyland är så engagerad", som J sa ;). Förra gången vi var dit (för andra gången), trodde vi också att vi bestämt oss, men då fick vi en till genomgång på över 1 timme. Så det slutade med att vi var förvirrade igen och sköt upp hela köpet. Det är jättebra att man får mycket information, men man måste verkligen ha tid och lust om det ska vara någon idé.

Det känns lite jobbigt att det inte blev av idag heller, dåligt av oss :P. Har man otur kan leveranstiden vara upp till 12 veckor, och vi vill ju gärna ha vagnen innan bebis kommer. Nästa vecka MÅSTE det bli av, det bara är så.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Märta

Jag känner igen det där med inköpet för den lilla.

De proppar en med lite väl mycket information, är bättre o ge en lite broschyrer med de olika vagnarna - låta en gå o prova o känna på dem i butiken och om man har lite funderingar ang. liggdel vs. mjuklift osv så får man fråga det.

Jag kände knappt att jag visste vad en vagn var när vi gick därifrån. Snarare ett rymdskepp...

haha!

2011-07-23 @ 23:02:56
URL: http://riktiglycka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0