Grönt är skönt

J kom hem från jobbet med två stora kassar nya växter till både balkongen och fönstren. Sen planterade han allt, lagade middag, och tog hand om disken. Underbara människa! Det är så mycket värt att ha någon annan som styr upp när man själv inte har orken.

Pellagoner fick liva upp lite i vardagsrumsfönstren. Det blev oväntat hemtrevligt tycker jag.


Och även i blomlådan på balkongen. En kruka med kryddväxter fick det också bli. Syrenträdet lyckades övervintra från förra året.


Lite kryddor till köksfönstret också. Jag älskar färska kryddor!


Jag har väntat med att lägga upp bilder på dom nylackade luckorna med flit. Vill ha dit handtagen innan jag visar :)


Kommentarer
Postat av: Katrin - mamma till Leo

Vad fint, duktig du är!

Jag älskar också färska kryddor men de vägrar verkligen att överleva hemma hos mig..:/ Har du ngr tips? ;)

2011-07-04 @ 22:08:17
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0