Heeej

Läget med er då? Vi har haft en riktigt intensiv förmiddag, J sa precis "guud vad duktig du varit idag Camilla, du kommer ju vara helt död imorgon". Haha, han har nog rätt. Men det gör ingenting för vi har fått så mycket gjort. Först MVC, och sedan åkte vi till Babyland och beställde en barnvagn. ÄNTLIGEN!! Det är en sån lättnad att kunna stryka den punkten från listan. Jag berättar med sen och visar bilder. Nu är vi hungriga och trötta så det blir att käka lite framför en film!

Kan i alla fall berätta att det gick kanonbra hos barnmorskan. Jag fortsätter att vara ett riktigt skolboksexempel. Från att ha känt mig som århundradets mest usla gravida kvinna börjar jag nästan bli lite kaxig ;). Blodtrycket var hur bra som helst, så det måste ha varit en tillfällighet att det var lite förhöjt hos läkaren i fredags. SF-måttet (storleken på magen) ligger på 28, spot on på kurvan. Bebis puls låg på 148, precis som det brukar. Jag har gått upp totalt 7 kg, vilket är perfekt för någon med min längd och ursprungsvikt. Blodsocker och blodvärde var också normalt. Ja, allt var perfekt och det känns så otroligt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0