Hej och god morgon

Sitter och kikar igenom bilderna från igår. Ser att jag i princip inte fick några bra bilder från kyrkan, grr. Jag borde verkligen lära mig kameran bättre. Det går ju an när man i lugn och ro ska ta bilder och har tid att ställa in kameran. Men på ett bröllop vill man ju kunna ta "in the moment" bilder. Önskar att jag hade använt auto lite mer. Men jag tog typ 130 bilder så några lär ju vara ok i alla fall :).

J ligger fortfarande och snusar sött. Det vart ju en lång dag igår och det var ju han som körde både fram och tillbaka och blev tvungen att hålla sig allert. Ska se om han vill komma upp och äta lite frulle snart och planera dagen! Vi har bokat in en omvärdering av lägenheten nu till veckan och har lite att stå i innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0