In på kontroll

Sitter och väntar på att J ska komma och hämta mig så vi kan åka in för kontroll på förlossningen. Det började med att jag hade massor med sammandragningar igår kväll. Inatt vet jag inte riktigt hur det varit, annat än att jag vaknat många gånger och varit upp på toa. Men Nu har det fortsatt hela förmiddagen, kommer med några minuters mellanrum och håller i sig ca 45-60 sek. Jag har dragit mig som fan, men tillslut kände jag mig tvungen att ringa till förlossningen och fråga. Dom tyckte att jag skulle komma in på kontroll så dom kan avgöra om jag behöver något som stoppar upp.

Fy, känns så himla drygt alltihop. Är det något på gång är ju det värst, och är det inte det så vet jag ju att vi kommer få vara där halva dagen helt i onödan. Jag känner mig inte speciellt orolig eftersom jag haft mycket sammandragningar tidigare, och än så länge har ju tappen bara blivit lite påverkad. Men det är inte lätt att avgöra hur pass allvarligt man ska ta på det :(

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Lycka till Millan. Håller tummarna! <3

2011-07-28 @ 12:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0