Ledig dag

Idag är J ledig så jag får sällskap här hemma, underbart! Vi har inte något speciellt planerat, annat än att vi ska laga något gott till middag. Men än så länge har vi bara hunnit till frukosten, eller jag har. J har på allvar gått över till "sommartid" och vill sova till minst kl 10. Trodde att det var jag som är sjukskriven som fick passa mig för att vända på dygnet, men det verkar inte ligga i min natur. Vi pratade om det igår kväll och jag sa "Nu kommer du och lägger dig, kl 8 äre frukost ;)" och då svarade han att han tänkte passa på att ta generösa sovmorgonar nu, eftersom han troligtvis inte kommer kunna göra det sen på flera år. Det kunde jag ju bara inte argumentera mot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0