Lugnt igen

Det gav med sig med sammandragningarna. Jag lade mig på soffan och rörde mig inte ur fläcken på ett par timmar. Förutom till toaletten då, det är oundvikligt när man behöver gå 5 gånger i timmen. Tiden innan J kom hem från jobbet gick såå långsamt. Ville egentligen bara ringa hem honom i förtid, men någon måtta får det faktiskt vara ;).

Nu är han i alla fall hemma och vi har faktiskt varit och ätit på pizzerian runt hörnet. Det gick bra, även om det aldrig varit jobbigare att gå upp för trappen som det var efteråt, hehe! Jag hade egentligen planerat att jag skulle laga något gott och vällagat till middag, till och med lyxa till det med efterrätt. Men det gick ju bara inte. Vi får ta det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0