Mitt i frukosten

Sitter och äter lite frukost med älsklingen innan han sticker till jobbet. Önskar att han slapp jobba varannan helg, det är så tråkigt när det blir så långt mellan ledigheterna. Fast nu när jag är sjukskriven har vi ju i alla fall kunnat spenderat de dagar han är ledig mitt i veckan tillsammans. Det är skönt. Kanske inte lika skönt för J som aldrig får någon egentid, men det skulle han aldrig våga klaga över ;).

Jag blir i alla fall inte ensam länge idag. Min underbara mamma kommer dyka upp här under dagen. Hon har semester och gör en liten roadtrip. Först till bror i Borlänge, sen vidare hit till Sthlm!

En nyvaken tröttis. Han kom hem med blåöga igår efter att ha fått en festis slängd i fejan på jobbet, fråga inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0