Peppar, peppar

Jag vågar nästan inte säga det, men idag mår jag faktiskt riktigt bra. Sov till strax före 8 då sköterskan kom in och ville ta blodtrycket. Nu har jag fått frukost och har bara haft någon enstaka sammandragning. Jag blev dock tvungen att ta tabletten vars biverkningar som gjorde att jag mådde så dåligt igår, så vi får väl se hur det blir när den kickar in. Men barnmorskan sa att kroppen kanske börjar vänja sig lite nu, hoppas det. Förstår inte riktigt varför jag måste ta tabletter mot sammandragningarna i förebyggande syfte. Hur ska vi då veta om det blir någon förbättring? Men jag ska fråga läkaren om det under ronden. Har precis legat med ctg också (som mäter bebis hjärtljud och sammandragningar). Bebis vaknade till när dom satte på den och blev helt vild, så då började jag så klart få SD i alla fall, men nu har dom tagit bort den så förhoppningsvis ger det med sig :)

Kommentarer
Postat av: Boa

Hej Camilla! Har tänkt skriva flera gånger, men det har hela tiden kommit något emellan.Jag håller mig iaf uppdaterad via din blogg och Ricky o Agneta. Skönt att du mår bättre idag,hoppas det håller i sig och att bebben bestämmer sig för att stanna kvar i magen ett tag till. Många kramar till dig och Jörgen.

2011-07-31 @ 11:44:27
Postat av: Erika - Väntan på Bebis

Hej vännen!

Ja, det är inge vidare. Har läst allt du gått igenom och FY säger jag. Hoppas bebis vill stanna kvar ett tag till i magen.



Hoppas du slipper må dåligt idag (tablettens bieffekt).



MASSA KRAMAR

2011-07-31 @ 12:10:47
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0