Pyssel

Mamma håller på att byta klädsel på sofforna. Ett jäkla bestyr har jag förstått, hon sliter och står i. "Köp aldrig en soffa med utbytbar klädsel från Ikea", säger hon. Tyget krymper tydligen, eller blir större. När hon behöver hjälp ropar hon på syrran, jag får bara titta på. Alla är så rädda att jag ska överanstränga mig och få sammandragningar, jag är helt oduglig :P.

Sommarfint och vitt blir det i alla fall. Med gröna filtar som mamma köpte när vi var på Ikea. Tur att någon faktiskt gör något värt att blogga om, när jag själv bara latar mig ;)




Kommentarer
Postat av: Jane

haha jag håller med din mamma där. Dont do it. Been there, done that och fy faan vilket krångel. Speciellt då man ska dra igen de förbannade dragkedjorna... Man hinner ju slita sig i håret mer än en gång....! :P

2011-07-13 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0