Strikt sängläge

Idag har det varit riktigt svårt att hålla uppe en positiv attetyd. Känner mig så otroligt matt och svag i kroppen, vet inte om det enbart är biverkningarna från alla sprutor och tabletter eller något mer, känner mig nästan lite sjuk också. En av sorterna gör att jag får hjärtklappning, blir skakis och helt varm i kroppen. En annan gör att blodtrycket blir väldigt lågt. Sen är det någon som gör att man blir orolig i kroppen också, rastlös liksom. Men dom har i alla fall fått ordning på sammandragningarna nu, och det är det viktigaste. Jag har strikt sängläge och får inte ens sitta upp, bara gå på toa. Så det blir nog inte så jättemycket bloggande idag, hittar inte någon bekväm ställning att ha datorn. Roar mig med att läsa andras bloggar i mobilen istället :)

Kommentarer
Postat av: åsa f

Gumman då, lider med dej (er). Ha det så gott nu, ja så gott det går. Många kramisar på er.

2011-07-30 @ 15:10:53
Postat av: AnnaJ

Av: Ja det är lite synd..

2011-07-30 @ 17:34:17
URL: http://annajessikon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad tråkigt! Håller tummarna att det skall gå bra! Skönt att du kan surfa i mobilen i vart fall. Gillar du att läsa böcker kan jag tipsa om Ozzys bok den är rå och riktigt rolig :) Lättläst

2011-07-30 @ 17:49:47
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com
Postat av: Lisa Brändström

Men fy vad jobbigt, hoppas du får åka hem och vila när läget känns stabilt (som vi hoppas det gör snart) :/ Vad gullig han verkar vara, din J. :)



Ja, det har varit rätt lugnt, jag har en massa sd per dag men inte kollat upp det något mer. Jag var i Gtb på Disco-SM, mina elever tävlade, så jag blev inlagd ett kort tag innan jag fick ta tåget hem till Gävle. Eller fick och fick... de släppte motvilligt iväg mig, men jag skulle inte ha åkt om de trodde det var någon stor fara för bebis. Men lite jobbigt att ligga på ett sjukhus 8 timmar från min Andreas och någon annan i familjen. Blev undersökt 1 gång sedan jag kom hem, sen inget mer.



Usch, medicin kan vara väldigt stressande för kroppen. Jag fick bara bricanyl, men fy vilken hjärtklappning! Hoppas bebis väljer att stanna en stund till, har du fått någon spruta för lillens lungmognad?

2011-07-30 @ 19:27:33
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Mallan

Usch, jag lider med dig! Hoppas du inte ska ligga i sängen de sista två månaderna! Kul att du också lägger lite kort, får man fråga vilka du använder? Kram :-)

2011-07-30 @ 21:00:29
URL: http://mallaochlouise.blogspot.com
Postat av: carolina

Hoppas bebis stannar kvar och att sammandragningarna ger sig. Tänker på er. KRAM

2011-07-31 @ 09:32:26
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0