Tapasmiddag

Jag är så nöjd med den här dagen. Det var väldigt länge sedan jag kunde vara så aktiv sist utan att få sammandragningar. Först Ikea, och nu har vi precis kommit hem från en trevlig middag i stan, på Mamas & Tapas. Imorse kände jag mig så rastlös i hela kroppen. Nu känner jag mig helt mör, haha. Har nästan lite träningsvärk ;).

Vi tog in hela 12 olika rätter på Mamas & Tapas, alla var jättegoda. På hemvägen var magen så spänd att jag trodde jag skulle se ut som en randig tiger när vi kom hem, men det hade gått bra. Nu sitter vi totalt proppmätta men nöjda i soffan och ska se en film, Gullivers resor. Mamma har redan sett den men gillade den så mycket att hon ville se den igen, så det ska bli kul :).

Självklart så kom vi på att vi skulle ta bilder när maten nästan var slut :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0