Bröllopet i bilder


TUSEN TACK ÅSA OCH MAGNUS FÖR ATT VI FICK VARA MED OCH DELA ER STORA DAG. DET VAR HELT UNDERBART!


Här kommer då lite bilder från bröllopet. Dom flesta blev som sagt rätt dåliga så det var svårt att välja ut några att visa. Jörgen försäkrade mig dock om att det inte var enbart mitt fel, objektivet vi fick med oss är tydligen lite konstigt ;). Hur som helst var det ett otroligt lyckat bröllop. Jag njöt varje sekund och fick lov att kämpa mot gråten hela tiden för att jag var så rörd. Det var bra stämning, vackert och genuint. Både kyrkan och lokalen efteråt var jättefina.

Festen var kanontrevlig, önskar att vi kunnat stanna till slutet. Maten vi fick var så god, även om vi gick miste om vinet som tydligen var något alldeles extra :). Man märkte att alla talen som hölls kom från hjärtat, det blev inte trist en sekund. Magnus (brudgummen) höll ett så vackert tal till Åsa (bruden), där fick nog alla en tår i ögat. Sen framförde två av Åsas barndomsvänner en låt som var så otroligt passande och fin. Det var lagom mycket som hände hela tiden, bra förberett. Ett väldigt trevligt bröllop helt enkelt. Jag hoppas att Åsa och Magnus är nöjda. Jag kan inte tänka mig något annat :)

Det blev väldigt få bra bilder från kyrkan tyvärr. Men kände att jag ville visa ett par i alla fall!


Den här tycker jag faktiskt om. Åsa och Magnus som precis kommit ut från kyrkan, och barnen efter.


Här är nog den bilden som faktiskt blev bäst. Men hur kan det misslyckas med så fina barn? :)


Det nygifta paret. Åsa var så fin i sin klänning, den passade henne perfekt.


Alice (tremänning) charmade alla gäster :)


Hela fina familjen


Vrålåket som tog brudparet till festen


Här har vi anlänt till festlokalen/gården. En liten oas utanför Borlänge!






En liten boogie :)







Kommentarer
Postat av: Åsa H

Tack Millan!



Vi är jättenöjda med bröllopsdagen! Det enda man önskar är att man hade haft lite mer tid för alla gästerna, men jag hoppas alla hade trevligt. Jag tycker du har tagit jättefina bilder!



Kram! <3

2011-07-04 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0