Värdering och läkarbesök

Vi har haft värdering på lägenheten nu. Det gick bra måste jag säga, som förväntat i alla fall. Mäklaren uppskattade att vi kommer göra en vinst på mellan 150 000- 250 000 om vi säljer enligt dagens marknad. Eventuellt mer om vi säljer vid rätt tidpunkt. Men nu har vi i alla fall en liten aning om hur mycket vi minst kommer kunna lägga in i ett nytt boende. Vi kommer dock behöva göra en ny värdering via vår bank också för att kunna omförhandla lånen.

Sen har jag även hunnit vara på vårdcentralen nu och träffat en ny läkare. Självklart låg hela deras datasystem nere så hon kunde inte få upp min journal. Som tur är har ju jag ganska bra koll på den och kunde förklara vad som hänt. Som jag redan innan hade räknat ut kunde hon inte säga så mycket på rak arm, utan blir tvungen att höra sig för lite med andra läkare för att se hur vi ska gå vidare. Skönt att ha den bollen i rullning i alla fall, nu är det bara att vänta och se.

Jag mår i alla fall lite bättre idag rent allmänt, så antagligen var jag bara sliten. Skönt om jag slipper bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0