Dumt

Jag blev nog lite väl lugnad hos läkaren igår, för nu har jag lyckats överanstränga mig. Första dagen som officiellt sjukskriven :p. Har inte gjort mycket egentligen, men det är ju inte mycket som behövs heller. Vi åkte till babyland och kollade lite på barnvagnar igen. När vi åkte trodde vi att vi hade bestämt oss och tänkte beställa, men nu är vi förvirrade igen och har skjutit upp det. Sen åkte vi till mataffären och handlade lite middagsmat, då började jag få en hel del sammandragningar.

Dumt nog gick vi inte in direkt när vi kom hem, utan svängde in på färgaffären på gatan nedanför oss för att köpa lite penslar till Jörgen. Den lilla biten hem sen fick jag verkligen släpa mig själv i snigeltakt och stanna flera gånger. Nu är jag dödstrött, känns som jag sprungit 1 mil och har onda sammandragningar. Det var väl kanske lite övermäktigt att göra så mycket på en och samma dag, men man måste ju prova sig fram för att veta. Även om jag inte har gått mycket så har jag stått och suttit upp i flera timmar. Och jag vet ju att jag måste lägga mig ner emellanåt bara av att sitta här hemma. Men men, man måste ju testa lite ibland som sagt. Nu är det vila, vila och åter vila som gäller.

Kommentarer
Postat av: Carolina ,

förhoppningvis kommer din förlossning gå fort när du väl ska föda pga av alla sammandragningar, då slipper du ligga och ha värkar i mer än 30 timmar som dom flesta först föderskor har iaf, om man nu ska försöka se någonting positivt i alla dessa dumma sammandragningar du har.

Men hoppas verkligen att bebisen stannar kvar i magen nu tills h*n är helt "färdig" .



Kram

2011-06-09 @ 22:39:34
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0