Helgen i korta drag

Än så länge har jag hållit mitt löfte om att aktivera mig så gott jag kan utan att överanstränga mig. Det var så kul att få träffa Maja och Micke i lördags. Dom kom redan på förmiddagen, så vi käkade lite lunch hos oss och bara satt och snackade tills J kom hem från jobbet vid 5 tiden. Då snackade vi lite mer, sen gick vi ner på en restaurang precis vid oss och åt middag. M&M är så lättsamma och härliga människor. Dom bor tyvärr i Oslo så vi ses inte så ofta, runt 1 gång per år har det blivit. Men förhoppningsvis kommer dom flytta tillbaka till Sverige inom ett par år :).

Sen igår så satte jag mig på tåget upp till Mora. Som jag skrivit tidigare blir det så ensamt och tråkigt att vara hemma själv hela dagarna, tiden går i snigelfart. Så det var lika bra att åka upp hit. Här är det alltid någon hemma, och nu har ju pappa semester också. Har inte bestämt än när jag åker hem igen. Har en tid på MVC nästa vecka, så jag lär åka dit en vända innan midsommar i alla fall. Saknar ju Jörgen också, så det är bara bra. Då kan vi ta bilen upp tillsammans sen.


Kommentarer
Postat av: Jane

sv: Jo jag har bara min lillebror här. Har mostrar å kusiner å mormor å morfar och pappa i Idre. Och mamma bor på Åland.

Det funkar ändå helt okej, jag ser till att ofta prata om dom och visa bilder osv, så kommer hon ihåg dom när vi träffar dom. Och mamma brukar vi prata mycket med via skype och sådär så det funkar =)

klart att det blir lite stelt i början då hon träffar alla när det va länge sen, men hon brukar ändå mjukna rätt fort så det ska nog gå bra ska du se =)

Kram på dig och passa på å njut av mora nu och bli lite ompysslad =)

2011-06-13 @ 17:21:13
URL: http://jain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0