Luftombyte

Sen jag kom till Mora har jag i stort sett inte gjort någonting. Varje gång jag kommer upp drabbas jag av en rejäl luftombyteskoma som håller i sig i flera dagar. Nu när jag är gravid är det ännu värre. Jag vaknar i tid på morgonen i vanlig ordning, runt 7 halv 8 Men sen hinner jag i princip bara äta frukost innan jag måste ta en tupplur, och så segar det liksom på så hela dagarna. Jag och pappa har varit ute någon vända med bilen, och idag var jag faktiskt hem till svärmor en sväng. Men annars har jag bara läst, kikat på tv, pratat med närvarande familjemedlem och gosat med hundarna, datorn har jag knappt rört. Nu är jag totalt avstressad, precis vad som behövdes.

Hade dock en liten dramatisk incident med deklarationen här om dagen, J ringde och berättade att jag fått brev om att den inte kommit in. Fast jag var på skattekontoret och lämnade den personligen. Försökte ringa deras kundservice men kom inte fram på hela eftermiddagen. Jag var så förbannad att jag grinade. Det var en massa krångel att få in den från början pga en blankett som jag behövde fylla i, och jag hade inte alla uppgifter jag behövde. Men nu har jag fått tag på dom och det gick bra att hänvisa till Jörgens blankett som är identisk och har kommit in. Skönt, då kan jag återgå till att inte göra någonting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0