Middag med action

Vi åt en jättemysig middag i parken runt hörnet. Premiär för grillen blev det. Vi gjorde en sallad med bönor, kronärtskocka, minitomater, champinjoner, pinjenötter och fetaost som vi lade i en folieskål och ställde på grillen. Mums!

Men, det var inte helt utan dramatik. Efter vi hade ätit klart fick jag så ont i magen, världens magknip och kramper. Så vi packade ihop snabbt och gick. Trots att det bara är typ 50 meter så blev jag tvungen att stanna flera gånger för att det gjorde så satans ont. Både jag och J blev jättenervösa. När vi kom upp till lägenheten visade det sig dock att jag bara var rejält risig i kaggen, haha. Ursh, känns så fånigt att mycket blir så överdramatiserat nu för tiden. Men har man haft sammandragningar konstant i en vecka och sedan får magsmärtor så är det svårt att inte lägga ihop ett och annat. Som tur var gick det över snabbt. Vi blev helt utmattade av tumultet och somnade tillsammans i soffan, vaknade upp efter någon timme och kände att vi behövde godis. Så nu har vi tryckt varsin glasstrut och en godispåse, kanske inte det smartaste när man precis haft värsta magproblemet. Men det verkar som det gick bra. Nu är vi sega men nöjda :)



Kommentarer
Postat av: Jane

va härligt det ser ut. Här e det så himla kallt i luften än :(

2011-06-05 @ 13:56:07
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Mysig picknick! Ja, trots att den slutade i magkramper :/ Inte roligt!



Din klänning är underbar :) Vart kan jag hitta den? hihi!

2011-06-11 @ 08:55:43
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0