Min slagna hjälte ;)



Han kom hem runt 17 tiden och jag såg att han var helt utarbetad. Men skulle han vila? Nejdå.. Han skulle till Solna centrum och köpa taveldukar, hem och skruva upp köksluckor, sen raka av sig håret och duscha. Efter det käkade vi lite, sen däckade han, och har sovit sedan dess ;).

Jag försöker packa lite inför imorgon. Förra gången var det högsommar dagen jag åkte, så jag packade helt fel. Bara sommarkläder. Sen regnade det och var kallt hela veckan :p. Hade bara sandaler med mig och frös så fort jag tog av mig strumpor. Så varje gång jag skulle gå ut fick jag låna mammas träningsskor. Jag är inte den som är den, men gränsen går vid strumpor i sandaler :). Den här gången ska jag vara lite mer förutseende och packa för alla väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0