Sällskap

Idag är J ledig så jag får sällskap, weehooo. Vi ska ut och brumma med bilen, aktivera mig lite ;). Såg på nyhetsmorgon att man inte ska åka inne i stan idag, det är tydligen massor med studentflak. Vi får hålla oss utanför.

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen.. Är så tacksam över att J skaffade körkort, och insisterade på att vi skulle ha bil. Det måste ha varit ödet som hade ett finger med i spelet. Jag tyckte att bilden var sjukt onödig från början, en extra kostnad. Men nu när jag är smått handikappad är det en gudagåva, och framför allt en trygghet. Jag vet att J kan ta sig hem snabbt från jobbet om det skulle bli något strul. Den dagen jag var på akuten skulle J typ varit framme när jag var klar, om det inte vore för bilen. Visst, det kostar lite. Men det är det lätt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0