Sovmorgon

Idag fick jag en skön sovmorgon tillsammans med en trött J. Eftersom det är helgdag har vi andra öppettider på jobbet, 10-19. Inte så kul tid att jobba egentligen, men det var ändå skönt att få sova lite extra och slippa skynda iväg. Hade lite svårt att koppla av igår kväll efter allt, det blir ju ett störande moment i vardagen och rutinerna. J kom hem runt 23 och då var det lite lättare att slappna av.

Jag har inte känt av några sammandragningar sedan jag gick upp i alla fall, bara en livlig liten bebis :). Det kan säkert vara så att jag är inne i någon "växtfas", vilket gör att det blir extra känsligt. Förhoppningsvis var det lite vila som behövdes. Jag ska gå så lite jag bara kan idag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla får ju barn nu, så det är inte lätt att veta ^ Jag var elak mot min syster i början också. Hon var täckt med bitmärken! Men sen satt vi ihop dag som natt. Tack så mycket! (:



Vet ni vad i har för någon där inne? (:

2011-06-02 @ 12:10:26
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0