2 veckor kvar

Nu är det bara knappa 2 veckor kvar tills vi åker till Thailand, helt overkligt. Känns som om det var igår vi bokade biljetterna. Vi behöver komma iväg mer en någonsin. När jag ställer mig framför spegeln ser jag ett vinterspöke, ansiktet är helt kritvitt med blåa ringar under ögonen. Jag behöver sooooooool! lite färg och massor med D-vitamin kommer göra mig till en helt ny människa.

Mams och Paps är i Puket nu. Dom har nog ätit middag och sitter och tar en bira as we speek. Tänk att det snart kommer vara vi! Jag ser fram emot allt från taxiresan till Arlanda, taxfreeshopping, flygresan, värmen, maten och allt annat. 3 hela veckor i paradiset, och när vi kommer hem kommer våren vara här på riktigt. Jag är så glad att vi bestämde oss för att åka.

En bild pappa mailade över.. :)

Kommentarer
Postat av: Carolina , Mamma till Novalie

Va kul att du vill fortsätta läsa min blogg.

har skrivit användarnamn och lösenord där man skriver in sin epostadress :)

Kram

2011-03-22 @ 21:15:44
URL: http://car0liiina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh så härligt det är att ha saker att se fram emot... Tänk så härligt ni kommer ha det där :-)!



Kram

2011-03-23 @ 22:10:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0