En bra dag

Det har varit en riktig toppendag idag. Det började väl egentligen igår kväll när jag gick och lade mig kl 21.30. Somnade som en stock direkt och vaknade sedan utvilad vid 06.00. På jobbet hade jag precis lagom mycket att göra, blev varken uttråkad eller stressad och dagen bara flög iväg.

Efter jobbet åkte jag och in till stan för att vaccinera mig inför resan. Man ska ju göra det minst en månad före avresan, och idag är det precis 1 månad kvar. Skönt att ha det ur världen. Nu är det bara roliga förberedelser kvar.

Innan jag åkte hem stannade jag till vid godisaffären nere i Hötorgets tunnelbanestation och köpte en rejäl påse. Blev riktigt positivt överraskad faktiskt. Jag är kräsen när det kommer till godis och vill ha det väldigt färskt. Har till exempel köpt godis flera gånger på Konsum här nedanför. Där är till och med geleråttorna stenhårda. Så nu sitter jag och äter godis till lets dance och väntar på att J ska komma hem från jobbet, vilken sekund som helst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0