Lite av varje :)

Igår hade jag en toppendag, trots att jag var förkyld och sliten. Jag hade nämligen min underbara vän M på besök. Meningen var att S, min andra underbara vän också skulle komma. Men hon ligger sjuk i någon slags magåkomma, stackarn :(. Men det var så kul att få träffa M i alla fall och höra om vad som händer i hennes liv. Sist vi sågs var på J's födelsedag den 14/1. Men vi ska ses snart igen, så vi får träffa S också!

Idag har inte varit en lika bra dag. Jag vaknade upp och var ännu mer sjuk. Som tur var är jag ledig från jobbet, så det har bara varit soffläge hela dagen. Det tråkiga är att J varit borta hela dagen och kommer hem först imorgon eftermiddag. Dom har en ombyggnation på jobbet som ska vara klar till på Söndag, så han har jobbat väldigt mycket den här veckan. Idag ska han jobba till sent inatt, sen sova på ett hotell nära jobbet för att kunna dra igång igen tidigt imorgon. På Lördag skulle han egentligen ha varit ledig, men nu får vi se hur det blir. Jag saknar honom :(.

Jag tycker synd om människor som bor ensamma och blir sjuka. Hur gör dom?. Det är ju jättejobbigt och skittråkigt att vara hemma själv och må dåligt. Bara att fixa mat till sig själv.. Tack och lov för onlinepizza. Det största problemet är ändå att man känner sig så ensam och eländig. Jag har i alla fall pratat lite med mamma i telefon. Sen chattade jag med min faster Åsa, det var riktigt upplyftande! Hon och hennes kära Magnus ska gifta sig i sommar, och bröllopsplanerna är i full rullning. Det är så kul att höra om planeringen. Jag älskar bröllop! Sen fick jag se bild på den fina klänningen också. Hon har hittat en som verkligen passar henne som handen i handsken. Så himla kul! Jag blir sugen själv :).

Nu ska jag se en film!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så glad att få träffa er också finaste, och tack för skjutsen i fina bilen!

2011-03-11 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0