10 000 kramar till Malin Wollin

De senaste dagarna har jag tänkt så mycket på Malin Wollin och hennes familj, på vilket helvete dom går igenom. För er som inte vet vem Malin är så driver hon bloggen Fotbollsfrun och är krönikör för Aftonbladet. Jag har följt Malins blogg i flera år och blev så glad när jag såg att hon även startat en Gravidblogg, och att hon bara var några veckor bakom mig. Hon startade bloggen i måndags, i tisdags var hon på rutinultraljudet och fick veta att bebisen dött. Stackars, stackars Malin och hennes familj <3. Jag ska hålla alla tummar och tår för att hon blir gravid igen snart.

Kommentarer
Postat av: Taraldmichelle

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-23 @ 09:49:39
URL: http://taraldmichelle.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0