Fest

God morgon/förmiddag. Jag gick upp tillsammans med Jörgen i morse, han började vid 9. Sen har jag sett klart en film jag somnade ifrån igår, i vanlig ordning ;). The Town, riktigt bra film faktiskt.

Nu sitter jag och klurar lite om simhallen här i Sundbyberg har öppet. Jag har lovat mig själv att jag ska börja röra på mig, och simhallen verkar värd att testa. Igår när vi gick och lade oss klagade både jag och J på att vi hade ont i kroppen, men av olika anledningar. J har rört sig för mycket, och jag har typ liggsår. Vi kan visst aldrig vara lagom :).

Men men, här kommer lite mer Thailandsbilder. Dessa är från Vickys födelsedagsfest hemma hos henne och Micke i Hua Hin. Det var riktigt mysigt och vi tog massor med bilder. Många av bilderna är på Vickys småkusiner som var med på festen, supergulliga små tjejer som charmade alla. Vickys mammas kompis hade lagat all maten, bland annat dom godaste vårrullar vi någonsin ätit.

Födelsedagsbarnet, Kim, Micke och en kompis till Vicky (minns inte namnet)


Vicky med en av sina kusiner.


Framsidan av huset


Kusinerna tillsammans :)


Kan man bli sötare? :)


Tittut ;)




Festprissar


Precis innan hemgång, J var lite "lurig" ;).


Den här bilden är inte från festen, men den fick vara med i alla fall. Tycker att det är en klockren bild på Micke och Vicks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0