Mora

Vi ska till Mora över helgen, ska bli jätteskönt. Hem till familjerna och slappa lite. Snart sticker jag iväg till J´s jobb och plockar upp alla beställningar jag har fått från olika håll :). Kim ska också med. Har inte sett honom sen Thailand så det ska bli skoj. Så skönt att bara kunna sätta sig i bilen och dra, älskar bilen.

För övrigt så har jag känt mig bättre och bättre för varje dag som gått den här veckan. Ibland dyker den där jobbiga ångestkänslan upp, helt utan anledning. Men nu kan jag lättare tänka att det faktiskt bara är en känsla som går över. Jag har försökt sitta ute mycket och lapa d-vitamin. D-vitaminbrist påverkar psyket negativt, så den är det dags att bli av med nu. Idag känner jag mig i alla fall glad, positiv och förväntansfull :).

Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt att ni kommer hem en vända:) kommer hem på söndag jag med..så vi kanske hinner ses

2011-05-20 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0