Shoppingdags

Idag är det shopping som står på schemat. Jag är trött på att behöva gräva djupt in i garderoben varje morgon för att hitta något som passar min nya hydda. Har bott i tights sedan vi kom hem från semestern. Det är i och för sig skönt, men det skulle vara kul att kunna variera sig lite. Jag har varit lite dumsnål också. Det har känts trist att köpa kläder som jag bara kommer kunna ha i några månader. Satt därför och tittade lite på blocket och tradera, men hittade inte något jag ville ha riktigt. Dessutom satt Jörgen i halsen när han hörde att jag tänkte köpa begagnade mammakläder, snobb :P. Vi är lite olika där. Men men, ett par plagg kan jag faktiskt unna mig, det är viktigt att få känna sig fin när kroppen förändras.

Mest av allt behöver jag dock skor, det är prio 1. Jag brukar i princip alltid gå i skor med klack, det går att jag känner mig så mycket snyggare. Men runt påsk märkte jag att jag började få lite foglossning, och det blev bara värre och värre tills jag upptäckte att det berodde på skorna. Nu har jag gått i ett par obekväma plattisar i ett par veckor och har knappt känt av det alls. Bara om jag överanstränger mig eller rör mig på andra konstiga sätt. Så nu ska jag försöka hitta några bra, bekväma plattskor.

Kommentarer
Postat av: åsa f

Du behöver ju inte åka till Skottland i varje fall :)

2011-05-14 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0