Söndagspyssel

Idag har jag sällskap här hemma, J är dunderförkyld så han blir hemma från jobbet. Kommer ni ihåg reklamen med mannen som sitter över en hink med en handuk över huvudet och säger "ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld"? Precis så satt han igår och andades i en skål vicks vaporub :P. Jag räknar med att inte bli smittad, vi brukar inte bli sjuka av samma saker.

Det blir lite pyssel här hemma idag, måste passa på när det är så trist väder. Jag behöver rensa ur garderoben. Brukar försöka säsongsrensa lite och lägga upp det jag inte kommer använda på vinden. Det blir så svårt att hitta när det är för mycket där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0