Det enkla är ibland det som är godast..

Det var vad jag tänkte imorse när jag tog fram en falukorv ur frysen att ha till middag. Det var även vad jag sa till J när han kom hem från jobbet och frågade vad vi skulle göra till middag. J var inte alls pigg på korv och mackaroner och föreslog istället falukorvswook?! Det går väl inte?.. tyckte jag. Så han ställde sig och gjorde falukorvswook medan jag gjorde falukorv och mackaroner.

Jag kan säga att jag hade fel, falukorvswook är faktiskt grymt gott. Ångrade att jag tackade nej när jag satt med den här snuskiga tråktallriken..


J frågade om jag inte ville ha en bild på hans falukorvswook också. Men jag var alldeles för vrång just då, så det får bli nästa gång. För det kommer att bli fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

Haha jag var inne på exakt samma spår som dig med falukorven igår men det slutade med att min kille gjorde nån falukorvs grej typ korvstroganoff och jag åt den istället :p

2011-09-18 @ 10:49:21
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

haha ja ibaldn får man helt enkelt bita i det sura äpplet :P

2011-09-18 @ 18:24:25
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Hanna

Hihi ja det är inte helt fel ibland.. för att lyxa till det kan man ju göra stuvade mararoner ;) Kram

2011-09-18 @ 21:46:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0