Spontant besök

När jag var nere och handlade till mitt brödbak så träffade jag på Anja i kassan, min gamla klasskompis som jag fikade med här om veckan om ni minns det. Det är ju så himla sjukt, vi har bott i samma stad i flera år, och i princip samma område senaste halvåret utan att träffa på varandra. Sen bestämmer vi att vi ska ses, och efter det springer vi på varandra på affären.. hur lustigt är inte det? :). Jag bjöd upp henne till lägenheten på en kopp kaffe, så vi har suttit här och snackat i flera timmar. Jättetrevligt, och kul när det blir så spontant också!


Jag passade på att trycka lite lakrits under tiden. Min faster Åsa tipsade om att det ska vara ett beprövat knep för att få igång förlossningen, hon åt tydligen en massa djungelvrål på dagen innan hon födde sin andra dotter. Förstår inte hur jag kunnat missa det, trodde jag hade läst allt och lite till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ååå vad gott det där såg ut då! Alla knep är bra :D



Sv: Nej Edison var inte en jätteliten bebbe, normal! Han vägde 3528 men gick ner till ca 3,2 så det vägde han då när vi kom hem. Han hade nog strl 50 minst en och en halv månad, 56 var jättestort! Men det går ju alltid att vika upp :)

2011-09-29 @ 17:13:19
Postat av: Sanna - mamma till Embla

tyvär så kom febern som ett brev på posten idag med ..

Men tror bestämt att det är tänderna för hon är inte sjuk för övrigt :) Kram

2011-09-29 @ 18:22:52
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Postat av: Cissi

klart man ska testa allt.. så slipper man känna sig så sysslolös om inte annat! ;) Kul med spontanfika!

2011-09-29 @ 21:38:57
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Emelie -Mamma i Oktober

Å tack för tipset de skall jag pröva ikväll :)

2011-09-29 @ 22:01:41
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0