Typiskt J ;)

Hittade det här nedsparat på skrivbordet, så sött och typiskt J. Han kommer bli en riktig pysselpappa ;)







Jag ringde MVC igen och fick veta att det var i måndags jag hade tid, så himla klantigt av mig att missa det. Även fast det är mitt eget fel blir jag lite irriterad över att dom inte hört av sig. Är dom inte intresserade av hur jag mår och varför jag inte kommit? Det fanns ingen ledig tid på hela veckan heller, så hon jag pratade med skulle be min BM ringa upp när hon kom in. Hon sa att det är viktigt att jag får komma så snart som möjligt eftersom jag är så långt gången och att man ska ha täta kontroller på slutet. Hoppas hon ringer snart..

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma i Oktober ♥

nehh jag frågade aldrig då hon ville att jag helst skulle bli igångsatt med en gång, tråkigt att förlossningen inte var på hennes sida.. :(

2011-09-28 @ 19:18:52
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0