Sista stugmyset

Hade några bilder kvar som jag inte "hunnit" lägga upp än. Nu har J och E dragit ut på en liten tur i bilen tillsammans så jag tänkte passa på att skriva några rader, sen ska jag lägga mig med en bok och bara njuta! På måndag börjar J jobba igen och då är det jag som blir ensam styrman av det här skeppet, känns tråkigt. Samtidigt trivs jag ganska bra i vardagsrullen, och några vardagsrutiner har vi verkligen inte haft under dom här veckorna. Vi har tagit varje dag som den kommit.. Det är skönt som omväxling, förutsatt att man är två!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Å vilka sköna bilder! Hoppas du fått mysig egen tid!

2012-08-17 @ 16:05:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0