Hoppsan..

Hörde precis att hemtelefonen började larma för dåligt batteri. Hittar den under trappen och upptäcker att ett samtal pågått i ca 2,5 timme.. svettigt. Undra vem den skyldige är. Har en känsla av att namnet börjar på el och slutar på ton. Denne har nämligen tidigare visat sig vara kapabel att ringa upp både sjukvårdsupplysningen och slå 112 (vid det sistnämnda hann vi hindra honom).
 
Jag undrar vart han lyckats ringa den här gången? När jag tog upp luren och lyssnade var det helt tyst. I bästa fall är det till någon gratis växel där han bara fastnat i rullen. I värsta fall är det till någon telefonsex-säljare som med glädje lade ifrån sig luren och lät timmarna ticka iväg, kanske i Kina. Nervös plockade jag fram datorn och kopplade upp mig mot min operatörs chattkundservice där jag efter lite köande fick veta att det är för tidigt att se något, vilket jag misstänkte. Nu är det bara att skynda sig handla alla julklappar innan den eventuellt otrevliga överraskningen dimper ner i brevlådan.
 
 
Tur för dig att du är så go Elton.. 

Kommentarer
Postat av: Åsa F

Gosefisen, ska jag berätta att farmor har pratat med dej i 2 timmar men jag fick inte så mycket svar....skoja bara Camilla :) Få se om det blir en telefon med kontantkort till E i julklapp ;)

Svar: Haha, det blir dyrt att fylla på det kontantkortet i så fall är jag rädd ;)
Vardagslycklig

2012-12-12 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0