Huvudsaken är ju att man är överens

Jag och J har köpt en taklampa i julklapp till oss själva. Vi är hopplöst oromantiska när det kommer till julklappar.. Antingen väljer vi ut våra egna presenter, eller så blir det något gemensamt vi verkligen behöver. Som nu. I år tog vi det hela till en ny nivå och upptäckte att det går att hota med julklappar. Det började med att vi blev oeniga om vilken temperatur som ska hållas i huset. J är fryslort, jag är gravid.. Ingen bra kombo. Det var jag som började hota med att ge honom morgontofflor och flanellpyjamas. Då kontrar han med att han redan köpt en handfläkt till mig.. Vilket arsle alltså ;)

Taklampan kom hur som helst upp. Kanonfint blev det, ska försöka ta en bra bild sen. Tills dess får ni hålla tillgodo med detta.. E var nämligen hur söt som helst. Han stod intresserat och såg på när J satte upp lampan, sen gick han själv med armarna i luften säkert en timme efteråt. Ville göra som pappa ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha här är det två till som är lika oromantiska vad gäller julklappar! Ha en mysig helg!

2012-12-15 @ 13:13:42
URL: http://annhelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0