Ingen fara

Jag skäms lite när jag skriver att jag har problem med sammandragningar och sedan inte uppdaterar på flera dagar. Har fått sms från omtänksamma vänner som undrar hur det går. För det är klart, blir det tyst är det ju lätt att tro att något hänt. Men det har det inte. Jag har bara varit väldigt oinspirerad på grund av att jag inte kunnat ta mig för med något. I söndags var det som sagt jättejobbigt och jag kände mig inte kry för fem öre. J stannade därför hemma med oss igår så jag skulle kunna vila upp mig, det gjorde mycket. Idag har jag haft en del sammandragningar, men så länge jag tar det lugnt är det absolut ingen fara.
 
Idag kom Malin och hälsade på också, mycket trevligt. Vi bakade pepparkakor och lyssnade på julmusik. Kanske inte blev dom snyggaste kakorna i världen, men mysigt hade vi och det är huvudsaken :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Skönt att höra att du mår bättre! <3

2012-12-11 @ 21:47:09
Postat av: Ann-Helen

Åh vad glad jag blev när jag gick in på Bloglovin efter måååånga månaders uppehåll och ser att även du återupptagit ditt bloggande. Jag följde dig mycket under/efter din förra graviditet och ser verkligen fram emot att göra det igen. Speciellt nu när jag också har en liten krabat som sprattlar omkring där inne! :)

Vi hörs snart igen! Ta hand om dig å familjen!


Svar: Men åh så roligt! Stort grattis till dig/er med, vad mysigt med en liten majbebis :). Ta hand om dig också, jag håller ett öga på dig i bloggen ;)
Vardagslycklig

2012-12-12 @ 11:22:21
URL: http://annhelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0